مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-26سياسي

کمک مومنانه| توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان خلخال


همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، امروز سومین مرحله رزمایش پویش رسانه ای کمک مومنانه در خلخال با توزیع بیش از 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان برگزار شد.

- خبرگزاری فارس - لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، امروز سومین مرحله رزمایش پویش رسانه ای کمک مومنانه در خلخال برگزار شد.

در این مرحله از کمک مومنانه که در سالن شهید عمران پستی و سالن ولایت خلخال برگزار شد، بیش از 200 بسته معیشتی و سبد غذایی به ارزش ریالی هر بسته 3 میلیون ریال با همکاری کارکنان کمیته امداد امام(ره)، بسیجیان خواهر و برادر حوزه ام البنین(س) و حوزه شهری امام خمینی(ره) در بین نیازمندان مناطق مختلف شهر خلخال توزیع گردید.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های کمیته امداد امام(ره) و سپاه شهرستان خلخال در برگزاری این رزمایش اظهار کرد: احسان و نیکوکاری از سفارشات ائمه اطهار(ع) و قرآن مجید بوده و عملی شدن این سفارش یکی از وظایف همه مسلمانان است و سپاه عزیز و بسیجیان همیشه و در همه حال در صحنه بوده و امروز نیز اوج نوع دوستی از سوی نهاد کمیته امداد امام(ره) برای احسان و نیکوکاری به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان خلخال

کمک مومنانه| توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان خلخال